Duurzame organisaties moeten kunnen overleven, ook als de oprichter vertrekt of de omstandigheden veranderen. Voorwaarde is wel dat u heel helder heeft waar de organisatie voor gaat, voor staat en naartoe gaat. Vooral in een groeiende organisatie is duidelijkheid over deze kern bijzonder waardevol.

Tijdens het Koersboek-programma interviewen we u, uw mensen en uw klanten over uw erfgoed, missie, visie en strategie. Op basis van dit onderzoek schrijven we een Koersboek. Dit verwoordt de essentie van uw onderneming in heldere, krachtige verhalen en illustreert deze met beeld met een byte. Het Koersboek brengt eenheid in de in- en externe communicatie. Het wordt de rode draad in de communicatie van uw duurzame onderneming.

Resultaten
•  erfgoed, missie, visie en strategie in een keer (weer) helder, discussies over de koers verstommen
•  talenten en toekomstige klanten weten in no time waar u voor gaat, voor staat en naartoe gaat.
•  visitekaartje bij pitches.

Modules
•  interviews met directie en stakeholders
•  tekst Koersboek schrijven
•  het Koersboek laten vormgeven en drukken

Graag een afspraak